O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 20 kwietnia 2012

Wędrujący album








Przedstawiam mój wędrujący album pt "MARZYĆ" przygotowany w ramach zabawy na forum SilesianCraft.

Albumik zrobiony jest w większości z materiałów ze sklepu scrap.com.pl. Papiery kupiłam na spotkaniu w Bielsku-Białej. Użyłam też białych literek z tektury falistej i samoprzylepnych tekturek podróżniczych. Brzegi stron tuszowałam a motyla odbijałam tuszami z serii Latarnia Morska.



A w Galerii Papieru do wygrania piękne papiery "Usłane różami". Szczegóły są TUTAJ.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...