O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 21 października 2012

Craftshow 2012

Wczoraj byłam w Krakowie na Craftschow 2012. I kilka zdjęć.

Najpierw było wielkie oglądanie i zakupy.




  
 

Potem rozmowy i fotka na stoisku Magicznej Kartki.


A to mój nadworny fotograf - Syn postanowił uwiecznić na fotografiach. Miks rzeczy z różnych stoisk.










A na koniec przyłączyłam się do robienia zawieszek na prezenty. Oczywiście zdjęć samych prac nie mam. Za dużo się działo.




A korzystając z okazji, że byliśmy w Krakowie odwiedziliśmy Ogród Doświadczeń i Sanktuarium w Łagiewnikach.






I jeszcze dwa zdjęcia, które zrobiła mi Agnieszka - Latarnia Morska.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

6 komentarzy:

  1. To będą piekne wspomnienia,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę obejrzenia tych wszystkich cudowności i zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam,że to Twój syn fotografuje asortyment Scrapka.pl :) miło było znowu Cię spotkać Dorotko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mogę sobie pozwolić ukraść jedno zdjęcia z imprezy? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. oj zazdoszcze takich zakupów i ciekawa jestem czy w Poznaniu tez jest taki sklep gdzie mozna samemu wszysyko ogladnać i kupic dodatki.
    Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...