O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 23 stycznia 2013

Urodzinowe kwiaty


Urodzinowe kwiaty są liftem kartki Doroty_mk z wyzwania w Diabelskim młynie.
Moja kartka jest nietypowo w brązach z dodatkiem fioletowych kwiatów.
A oryginał prezentuje sie tak:







Kwiatuszki są w różnych odcieniach fioletu dodatkowo lekko potuszowane.


Na kartce znalazły się również tekturowe mini-guziczki potuszowane na brązowo.

Prace zgłaszam również na Wyzwanie Urodzinowe w Scrap Butiku.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

4 komentarze:

  1. Mnie lifty sprawiają zwykle trudność. Świetny wybór fioletów i tuszowania, to dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ci wyszła ta karteczka. Nigdy nie próbowałam liftów, chyba sama muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)
    Pozdrawiam
    vairatka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie :) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu w Diabelskim Młynie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...