O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 15 lipca 2013

Bieszczadzkie inspiracje cz.1

Witam serdecznie!
Chwilowo nie tworze, bo się wakacjuję. Jedynie mój wakacyjnik się zapełnia wpisami.
Postanowiłam pokazać Wam kilka rzeczy, które bardzo mi się spodobały.



Na pierwszy ogień idą wyszywane abażury. Takie abażury są w domu, w którym mieszkamy (GAWRA).







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

1 komentarz:

  1. Kochana- możesz je nabyc w IKEA:)))- też mam ten pierwszy, super są!:) pozdrawiam i miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...