O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 23 sierpnia 2013

Czerwony magnesik



Czerwony magnesik zrobiłam na Wyzwanie nr 17 - mapka na blogu Crafty Moly.


Mapka wygląda tak:


Ze sklepu wykorzystałam papier Namiętność oraz białe listki.


Na środku umieściłam cytat o miłości - tak dla przypomnienia dla Ukochanej Osoby.
Praca wędruje również na Wyzwanie #16 - Tylko Ty na blogu sklepu Ewa.




Skręciłam sobie jeszcze różyczki do przyozdobienia magnesiku.



Jasny papier i ramka pochodzą z Magicznej Kartki.

Ten magnesik będzie jedną z nagród na moim Candy blogowo-facebookowym.
Na rozpoczęcie czekam na 100 obserwatorów na stronie ART-CARTA.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

3 komentarze:

  1. praca świetna , natomiast przykro mi, ale kolory nie takie, o jakie prosiłam w wyzwaniu... Natomiast dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gapa ze mnie, bo umknęła mi informacja o kolorach.
      Ale i tak świetnie mi się tworzyło z ta mapką.
      Dziękuję

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...