O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 27 sierpnia 2015

Zakochani (1110)



Sierpień i wrzesień obfituje w śluby, a potem w rocznice ślubów.
To przedstawiam trochę nietypową, jak na mnie, kartkę w tym temacie.


Elementem centralnym jest wpatrzona w siebie para okolona roślinną ramką. Tekturki lekko potuszowałam na brązowo i niebiesko. Są to produkty z serii Latarnia Mosska.
Pracę zgłaszam na Wyzwanie Latarni Morskiej - edycja sierpień 2015.


Środkową część wycięłam z delikatnego papieru z Rapakivi


Kompozycje uzupełniłam gałązkami i kwiatami.



A tutaj widać, że tło jest warstwowe. Powstało z papieru Dusk/Lemon tree z Altair Art. Wykorzystałam obie jego strony wycinając wzór dziurkaczem brzegowym.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Wspaniała wyszła Ci karteczka, bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca :) Podoba mi się ażurowe tło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory, ażury :)
    Dziękuję tez za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...