O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 31 maja 2016

Ukwiecona ramka



Witam Was serdecznie po pewnej przerwie. Dziękuję, że mimo wszystko tutaj zaglądacie.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać niebieską ramke na zdjęcie. Jest to ramka na szczególne wspomnienie. Bo wspomnienia warto, a nawet trzeba pielęgnować. Zwłaszcza o Ukochanych Osobach, które odeszły.
Postanowiłam zrobić dla koleżanki ramkę, aby w codziennym życiu towarzyszyło Jej zdjęcie niedawno zmarłej Babci.


Ramka jest w odcieniach niebieskości, ponieważ jest/był to ulubiony kolor obu Pań. Do tego celu wykorzystałam papiery marki Altair Art: Dusk/Lemon tree i Sunrise 04, które znajdziecie w Skarbnicy Pomysłów.


Ramka jest zrobiona na papierze kraftowym, a jako "dystansu" użyłam kawałków tektury, które dodatkowo usztywniły całość.


Narożniki potraktowałam błekitna mgiełka własnej roboty. Są one tak przyklejone, aby można było pod nie wsunąć zdjęcie.


Całość ukwiecona w moim stylu. Kwiatki oczywiście zrobiłam sama.




Gdzieniegdzie prace musnęłam perłową pastą satynową, dodając elementom blasku.


No i wypróbowałam stemple, które niedawno wygrałam.




Jeszcze raz dziękuje wszystkim, którzy do mnie zaglądają, mimo małej ilości prezentowanych ostatnio prac. Niestety ze względu na poważne problemy z oczami tworzyć będę coraz mniej. Mam nadzieję, ze całkowicie nie będę musiała zrezygnować z tej pasji, bo daje mi ona wiele radości. A tymczasem wykorzystuje te lepsze dni i coś dłubie. Trwa to jednak znacznie dlużej niż kiedyś, dlatego tak mnie tutaj mało.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...