O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 19 czerwca 2016

Kartki świąteczne przez cały rok 2016 - czerwiec



Czerwiec to już półmetek zabawy w świąteczne kartkowanie na blogu Kartki świąteczne 2016. Tematem czerwcowego wyzwania jest Kartka z elementem metalowym. U mnie jest to metalowa gwiazdka.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. To prawda, już mamy z górki :) metal w postaci śnieżynki błyszczy - zadanie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię grafiki GP na świątecznych kartkach, niby te same ale przecież każdy ma inny pomysł na nie. Od razu zwróciłam też uwagę na ciekawe rozmieszczenie diamencików - fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory w tle i grafika :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...