O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 19 listopada 2016

Komunijny folder na zdjęcia z krzyżem (1430)


Pierwsza Komunia Święta, to bardzo radosna uroczystość. Kolejny, wesoły kolorystycznie folder na zdjęcia z tej uroczystości powstał na bazie z Rzeczy z Papieru.


W zasadzie całe tło i efekt robi papier Cosmic Dust/The Big Bang Echo marki Altair Art. Do tego pokolorowana tekturka i całość jest gotowa.



A napisy wycięłam banerem M z APScraft.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

  1. Folderków nigdy nie jest za wiele :)
    Dziękuję za zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Banerki sprawdzają się świetnie przy każdej okazji ;)
    Dziękuję za udział w zabawie APScraft - Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...