O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 20 grudnia 2016

Mroźna zawieszka



Maleńki, albo i trochę większy, dodatek do prezentu często jest zapowiedzią tego co w środku. Albo po prostu ciekawa ozdobą.
Na tekturowej bazie zrobiłam lśniącą i skrzącą się zawieszkę do prezentu.


Tekturkę najpierw pomalowałam białą farbą, potem zrobiłam fakturę z medium żelowego, które posypałam mikrokulkami. Powstał ciekawy mroźno-śnieżny efekt.
Całość uzupełniłam brokatową gwiazdą betlejemska i gałązką z gwiazdkami.



Moje maleństwo zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #12 - Dowolny kolor na blogu Tworzę w Jednym Kolorze


- Wyzwanie #15 - Lśniąco-błyszcząco na blogu Przydasie Pasjonaty


- Wyzwanie #12: Gwiezdny pył na blogu Altair Art



A tak zawieszka prezentuje sie na prezencie.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

  1. Świetna :) Podoba mi się ten mroźny efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie błyszczące :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście bardzo mroźna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny tag cały się skrzący :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z bliska faktycznie wygląda jak zamarznięta. fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brrr... aż mnie dreszcz przeszedł! Super!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny tag!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...