O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 14 lipca 2020

Coś na stół (2120)



Niedawno zrobiłam róże wg kursu Ewy. Postanowiłam je umieścić na lekko przestrzennej formie. Postanowiłam zrobić coś na kształt miski / patery / ozdoby na stół.


Podstawę zrobiłam z gipsowego bandaża. Uformowałam go na mokro na istniejącej misce. Po wyschnięciu pomalowałam ją na zielono farbą z TEGO zestawu i podobnego zestawu z odcieniami pastelowymi ze Skarbnicy Pomysłów. Wnętrze wzbogaciłam woskami od APScraft.



Z jednej strony ułożyłam kompozycję kwiatową na kilku listkach wyciętych z foamiranu.
Kwiaty po wierzchu posmarowałam Magikiem i posypałam brokatem.


Na koniec całość pokryłam lakierem w sparayu.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

  1. Boska :) Świetne kolory i kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna i przefantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nic nie napiszę....jest cudna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwniam kwiaty, podziwiam miseczkę 💛

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ozdoba! Kwiaty są piękne i wspaniale dopasowane do koloru miski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow coś zupełnie nowego u Ciebie. Odkryłaś nowy talent? Bardzo fajne naczynie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekiedy mnie nachodzi, żeby zrobić coś innego.
      Zainspirowały mnie różę, które wcześniej zrobiłam.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...