O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 1 maja 2011

Dla Mamy...

Maj się zaczął i przed nami piękne święto.



Karteczka na papierowej serwetce ozdobionej złotym pisakiem i żółtymi perełkami. W środku kwiatka te same perełki.




Dół kartki ozdobiony moim nowym nabytkiem - dziurkaczem brzegowym. Góra ozdobiona delikatna koronką i dwoma błyszczącymi kwiatuszkami.

W tym roku moja Bratowa po raz pierwszy będzie obchodziła to szczególne święto - Dzień Matki. Postanowiłam zrobić w imieniu Jej Synów kartki. W środku zamiast życzeń będą odbite/odrysowane dłonie lub stópki chłopaków.

Mam nadzieję, że prezent się spodoba, zwłaszcza że jest w szpitalu z chorym Synem.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...