O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 11 maja 2011

Serce dla Jezusa


To jest dar serca dla Jezusa od mojego Syna Daniela złożony podczas I Komunii Świętej.
W środku jest specjalna, wypisana "wkładka", którą dzieci otrzymały na religii.


Takie sobie wybrał przydasie i tak skomponował swoją pracę.
Dzieło to zgłosiłam do majowego konkursu na FORUM SCRAPASSION. Szczegóły konkursu są również na blogu Pracowni Wycinanki.

A czego użył? Jeśli dobrze potrafię rozpoznać to:
- papier dwustronny kupiony w sklepie dla plastyków
- kielich wydrukowany z internetu i ozdobiony złotym pisakiem
- różyczki kupione w pasmanterii
- gołąbki kupione dawno temu - nie pamiętam gdzie - potraktowane złotym sprayem z kwiaciarni
- złote listki - też kupione gdzieś dawno temu
- motylki z Nameste
- brokat w kleju z scrap.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...