O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 2 sierpnia 2011

Po wakacjach i ogłoszenia

Ogarniam się po powrocie. Prania cała góra, a na karku jeszcze przeprowadzka.
Przydasie spakowane, ale trzeba je odgrzebać i coś porobić.

A teraz kilka ogłoszeń:

W Lemonade poszukiwania VIP-a z okazji PIERWSZYCH URODZIN
Kto może zostać VIP'em? Każda kreatywna osóbka zarażona pasją do tworzenia z papieru!
Pasujesz do tego profilu? To daj się ZŁAPAĆ bo czeka na Ciebie Vipowska zniżka - 15% rabatu przez 12 miesięcy!!!

Lejdi organizuje CANDY
Ma same śliczności do podarowania.

I wielkie CANDY na blogu sklepu Scrapek.pl

1 komentarz:

  1. Thanks for sharing!
    Hey, I have a giveaway here, you could win a Pixie Kit worth $40, come on and join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...