O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 11 października 2011

Boże Narodzenie dziecięcym okiem

Dzisiaj na rozpoczęcie sezonu kartkowego na Boże Narodzenie dwie karteczki zrobione przez mojego Syna.
Pierwsza z Aniołkiem z Dobrą Nowiną ze scrap.com.pl i choinką wyciętą wykrojnikiem w zielonej piance. Bazą jest papier "Błękit Zimy 01" ozdobiony listkami z papieru Christmas ze scrap.com.pl


Aniołek pomalowany flamastrami i wykończony brokatowymi długopisami.


Druga kartka na bazie papieru "Śnieżynka 03" z digi stempelkiem z Digi-scrap.pl. Choinka wycięta wykrojnikiem i pomalowana farbą akrylową.


Dodatkowo choinka ozdobiona brokatem w kleju.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...