O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 21 października 2011

Szopka


I kolejna kartka zrobiona przez mojego Syna. Bazą jest papier "Śnieżna Zamieć" ze scrap.com.pl. Do tego Święta Rodzina wycięta ze starej kartki, serduszko i srebrna choinka. Kartka ozdobiona jest różowymi perełkami w płynie.

Większość podklejona kosteczkami dystansującymi, aby kartka była przestrzenna.

Na choince wyciętej ze srebrnego kartonu niebieskie perełki w płynie imitujące lampki choinkowe.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...