O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 25 lutego 2012

Warsztaty albumowe w Cieszynie (150)

Kilka zdjęć z warsztatów albumowych w Cieszynie -  prowadziła Asica.p.









Nasze prace zbiorowo



A ja tak ciężko pracowałam


I zrobiłam taki album



Więcej zdjęć albumu innym razem.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

2 komentarze:

  1. dziękuję za przybycie!!!moja relacja pojawi się zdaje sie jutro :)
    kupilam sobie papiery z Magicznej Kartki ,bo tez chce miec taki piekny albumik jak Wy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for sharing!
    Hey, come join us for our giveaway - http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...