O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 2 grudnia 2012

Przedświąteczny Wiedeń i rozdawajki


Dzisiaj nietypowo. Nie będzie moich prac, tylko kilka zdjęć z wczorajszego wyjazdu do Wiednia na jarmarki Adwentowe.

Trochę zwiedzaliśmy...










Odwiedziliśmy kilka Jarmarków Adwentowych. Od piękności i różności rozbolały nas głowy.
A pieczone kasztany popijane grzanym winem smakuja wyśmienicie.

























A wieczorem spacerowaliśmy pięknie udekorowanymi uliczkami Wiednia.











A teraz ogłoszenia rozdawajkowe.

Na blogu sklepu Artimeno jest Śnieżynkowe Candy. Zapisy trwają do 14 grudnia.


A Karmeleiro zaprasza po słodkości do końca roku.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

2 komentarze:

  1. powodzenia :-)

    pozdrawiam ciepło
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zazdroszczę wyjazdu... Kocham Wiedeń:) świetne prace syna:) już nie mogę się doczekać, kiedy będę robiła takie z moją córką (córkami-bo jedna jeszcze przez chwilę w brzuchu;)):)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...