O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 10 lutego 2013

Konstruktywna krytyka


Na Fb powstała grupa, w której można poddać swoje prace konstruktywnej krytyce.
Z miłą chęcią przyłączyłam się do tej grupy.
Cały czas się uczę i niekiedy sama nie wiem czego moim pracom brakuje. A uwagi bardziej doświadczonych Scraperek bardzo mi w tej nauce pomogą.

Dlatego bardzo proszę o konstruktywne uwagi w komentarzach dotyczące kolorystyki, kompozycji, dodatków, prezentacji prac.
Proszę o uwagi, które coś wniosą do moich prac i mnie czegoś nauczą.

Nad publikacją komentarzy typu: "nie podoba mi się, bo nie" jeszcze się zastanowię.

Oczywiście komentarze z informacjami, że moje prace się podobają też bardzo chętnie przeczytam.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

3 komentarze:

  1. Troszkę to ryzykowne ale prawdziwe...zauważyłam że w świecie blogierek jest kółko wzajemnej adoracji i czasami prace są naprawdę okropne a w komentarzach same ochy i echy jakie to piękne...Sama liczę na to że moi komentatorzy zostawiają uczciwy komentarz i absolutnie nie będzie mi przykro jeśli pojawi się w nich kulturalna krytyka. Raz skrytykowałam dziewczynę za nie chlujnie zrobioną kartkę i dostało mi się tak że w pięty mi poszło;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ryzykowne i owszem ale fakt ,że spojrzenie zimnym okiem jest potrzebne i rozwojowe dla nas ...
    jestem za

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie :-)
    Również i ja zapraszam do siebie na CANDY:
    http://aurinka.blogspot.com/2013/01/ogaszam-candy-jak.html

    Pozdrawiam
    Aurinka :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...