O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 20 maja 2013

Black & White


Dzisiaj przedstawiam biało-czarny komplecik. Składa się na niego lodówkowiec i karteczka. Oba zrobione na bazie papieru Be Optimistic 3 z Rapakivi.
Komplet zgłaszam na Wyzwanie #11 - Black & White na blogu sklepu Ewa.pl.



Lodówkowiec spełnia wymagania dotyczące Wyzwania #13 - Nie kartka na blogu Stempell & Kartoon.




Na kartce i magnesie zrobiłam dmuchawce według kursu na blogu Scrap-ścinki. Moje dmuchawce trochę się różnią, ponieważ nie mam dziurkacza koniczynki.
Najpierw ścinki białego papieru pomazałam czarnym tuszem, żeby dmuchawce pasowały mi kolorystycznie do pracy. Potem powycinałam z nich małe kwiatuszki i pozaginałam do środka.
I zostało tylko przykleić je na bazowe kółeczka.
Gotowe dmuchawce popsikałam moim nowym nabytkiem, czyli bezbarwną mgiełką ze sklepu 13@rts.
A łodygi skręciłam z pasków papieru.

Dlatego komplet zgłaszam na Wyzwanie według kursu - dmuchawiec.



Na czarnym papierze odbiłam napis, utworzony z literek z zestawu dla dzieci i zembossowałam go na gorąco białym pudrem. Z drugiej strony przysiadł stemplowany motyl - też nowy nabytek.


Tutaj trochę widać jak dmuchawiec się błyszczy i mieni.


Na dole lodówkowca przykleiłam domki ze scrap.com.pl, którym okienka podkleiłam ścinkami czarnego papieru.


Do kompletu powstała prosta kartka z wizerunkiem Grace Kelly wyciętym z kalendarza.


Kobiecy wizerunek ozdobiły perełki w płynie i dmuchawce - tym razem trochę mniejsze.


A zamiast standardowego napisu z okazji urodzin słowa Grace Kelly, które spodobały mi się jako motto.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba. Napracowałaś się ! I mgiełka..też ją zakupiłam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplet! Eleganckie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne te dmuchawce i wogóle kartka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszedł Ci ten komplecik :) Cieszę się, że mój kurs się przydał. Dziękuję za udział w scrap-ścinkowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...