O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 23 maja 2013

i jeszcze trochę wspomnień ze Zlotu

Dzisiaj jeszcze kilka chwil wspomnień ze Zlotu w Cieszynie.
Pierwsza część relacji była TUTAJ.
Teraz kilka zdjęć dzięki uprzejmości Choco (tutaj więcej zdjęć) oraz moje prace, które powstały w Cieszynie.

Na warsztatach Basi









Powstały tutaj takie prace














Mediowy pokaz Ayeedy










I mój dziwny tag. Próbowałam masek, pasty strukturalnej, mgiełek, gel medium i szklanych kulek.







A na koniec zdjęcia jak odbieram nagrodę od ekipy scrap.com.pl.




I jeszcze kartka, która powstała przy wspólnym stole do scrapowania. Na środku dodam jeszcze napis stosowny do okoliczności.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...