O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 24 maja 2013

Kartka na bierzmowanie


Zostałam poproszona o zrobienie kartki z okazji przyjęcia Sakramentu Bierzmowania. Duch Święty kojarzy mi się z delikatną zielenią. I tak w ruch poszły papiery z Magicznej Kartki: Magia Barw i Stalowe Niebo.



Pracę zrobiłam na wyzwanie Mapka na maj w Magicznej Kartce. Mapka wygląda tak:




Obrazek wydrukowałam, a pochodzi stąd.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

4 komentarze:

  1. Śliczna karteczka! Świetne kwiatuszki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka delikatna. Super!
    Dziękuję za wspólną zabawę z nami. Pozdrawiam
    Kaśka DT Magiczna Kartka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł na połączenie kolorystyczne :)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w naszym wyzwaniu,
    Małgosia z DT Magicznej Kartki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...