O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 21 maja 2013

Lodówkowiec w czerwieni


Tym razem przedstawiam lodówkowca na bazie papierów ze scrap.com.pl (Furteczka, Psoty i śmieszki oraz Cynamon i imbir).

A jeśli chodzi o papiery, to nie mam jednego ulubionego papieru. Cieszę się z posiadania pudła papierów i jeszcze dwóch mniejszych pudełek ze ścinkami. Papiery wybieram zgodnie z moim nastrojem i koncepcja pracy, która właśnie robię.

Dzisiaj przypadły mi do gustu szare deski i kontrastująca z nimi kratka.

A układ pochodzi z mapki Diabelskiego wyzwania z Martą z Magicznej Kartki.



Na pracy znalazły się również motyle. Błyszczą się za sprawą mgiełki ze sklepu 13@rts.



Na Zlocie w Cieszynie kupiłam sobie zestaw foremek i mas plastycznych. Musiałam go oczywiście wypróbować. I tak powstały kwiatuszki, gałązki, listki i ptaszek.
Bardzo fajnie się lepi - taki powrót do przedszkola.


Między kwiatkami przysiadł mały, brokatowy motylek.


Pracę zgłaszam na Wyzwanie #32 - z motylami :) w scrap.com.pl.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

4 komentarze:

  1. Śliczny lodówkowiec! Bardzo lubię takie klimaty kolorystyczne, choć sama mam z nimi problem ;) Motylek i kwiatki booooskie! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wykorzystana mapka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny! Wiesz ze ja jeszcze nie zrobiłam lodówkowca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...