O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 14 maja 2013

Zajawka

Ostatnio nie pokazuję nowych prac, bo intensywnie przygotowuje się do konkursów na II Południowym Zlocie Scrapowym.





Zrobiłam już większość prac konkursowych.  Zmobilizowały mnie bardzo do zabawy i twórczego myślenia.
Jak zwykle nie liczę na wygrane, ale na dobrą zabawę i super spotkania.

A oto kilka szczegółów moich utajnionych na razie prac.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

1 komentarz:

  1. Zycze wygranych,byłam w Krakowie i do Cieszyna się nie wybieram

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...