O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 19 września 2013

Kartka urodzinowa



Ból gardła dzisiaj trochę mi już przechodzi. A to za sprawą płukania go wodą z sodą oczyszczoną. Mam nadzieję, że nic więcej się z tego nie rozwinie.

Dzisiaj zrobiłam prosta kartkę na Wyzwanie cykliczne z mapką w Skarbnicy Pomysłów.




Kartka powstała z papierów Motyle na łące i Furteczka ze scrap.com.pl. Do tuszowań użyłam turkusowego tuszu.




Jeszcze trochę kwiatków i listków.
Fajna ta mapka. Pewnie niejedną jeszcze pracę zrobię w takim układzie.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. super kolory, super detale, świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki faktycznie piękne, turkus uwielbiam :) kartka pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowa i oryginalna, fajne kolorki :) podoba mi się, więc zostaję, obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna praca,dziękujemy za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Skarbnicy Pomysłów :)
    Pozdrawiam
    Srebrnolistka, DT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...