O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 14 października 2013

Kolejny raz Złote Gody





Na życzenie osoby zamawiającej kartka miała być podobna do TEJ.
No to jet podobna. Przynajmniej według mnie.
Zrobiona z różnych papierów z Magicznej Kartki.


Jest mur i są kwiaty.


Jest wyznanie.



A środek w zieleni.


Życzenia...


I skrzypce w złotej ramce grające gromkie STO LAT.


Nie może tez zabraknąć złotej "50".


I jeszcze troche kwiatów.


Skrzypce są z masy MS, a ramka z glinki modelarskiej kupionej w Empiku.
Glinka nie jest taka elastyczna jak masa MS i jest bardziej krucha.
No i tzreba dłużej czekać, aż wyschnie. Do zrobienia ramki jest ok.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

  1. Ale fajnie wkomponowane murki! Ciekawie to wszystko wymyśliłaś :-) Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...