O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 15 grudnia 2013

Pachnąca torebka (640)




I jeszcze jeden post dzisiaj, bo do dzisiaj trwa Wyzwanie - Gość SZMEK-a - Axdesign.
Tym razem zrobiłam torebkę na prezent według tego kursu. Troszkę musiałam zwiększyć jej wymiary i specjalnie nie ma okienka, aby od razu nie było widać prezentu.



Torebeczka pachnie SZMEK-owym cynamonem i suszonymi pomarańczami.


Mroźny klimat Świąt podkreślają oszronione (pastą strukturalną z Lidla) gałązki.


Dodatkowo iskrza sie brokatem.



Torebkę zrobiłam z nieświątecznego papieru Poranna kawa z Magicznej Kartki oraz papieru wizytówkowego.


A tutaj dla porównania zdjęcie z lampą błyskową, bo ciemno już się robiło.

Torebkę zgłaszam również na WYZWANIE liftowe w Magicznej Kartce. Do zliftowania jest taka mroźna kartka.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. Piękna zimowa torebka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu u SZMEKa

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że przez ekran nie czuję tego zapachu. Bardzo ładna. Dziękuję za udział w wyzwaniu SZMEKa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ fajny pomysł na lift ;)
    Pozdrawiam, DT SZMEKa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na interpretację liftu!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. super lift :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna pachnaca praca :) Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...