O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 21 grudnia 2013

Zawieszki trzy



Zabrakło mi trzech zawieszek do prezentów. No to je dorobiłam. Tym razem z Aniołem niosącym Dobrą Nowinę ze scrap.com.pl. Dwa stempelki pokolorowałam flamastrami, a jeden kredkami akwarelowymi.
Anioł oznajmia Dobrą Nowinę śpiewająco, więc nie mogło zabraknąć nutek.
Ostatnio to mój ulubiony wykrojnik.

Zawieszki zgłaszam na Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe #12 na blogu Rapakivi.


A teraz każda zawieszka osobno.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...