O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 29 stycznia 2014

Monochromatyczny cardlift i candy




Dzisiaj tylko jedno zdjęcie, bo już jest ciemno. Jutro dodam kilka zrobionych w świetle dziennym. Może za oknem nie będzie szaro.

Kartka powstała z papierów z Magicznej Kartki: Magia Barw, Powiew Orientu i kawałka Pod Moim Niebem (pod napisem). Cała utrzymana jest w tonacji niebieskiej, więc zgłaszam ją na Magiczne wyzwanie Monochromatyczne.


A tak w ogóle to jest to lift kartki ENCZY w ramach zabawy CARDLIFT 2014 na Groszkowym blogu.
Oryginał wygląda tak:






I jeszcze informacje o rozdawajkach.


Z okazji otwarcia sklepu Retro Kraft Shop na blogu do zgarnięcia są retro-cukierki. Szczegóły są TUTAJ.


A Studio75.pl przedstawia nową kolekcję papierów. Szczegóły są TUTAJ.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Pięknie te niebieskie papiery zestawione. Kwiatki cudo :-) Śliczny lift :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udany lift :)
    Dziękuję za udział w Cardlift 2014
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniala MONOCHROMATYCZNA praca :) Wybralas piekne papiery do tego projektu ! Dziekuje za zabawe z Magiczna Kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...