O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 2 marca 2014

Męskie klimaty




A teraz przedstawiam kartkę w męskich klimatach. Takie tematy stanowią dla mnie nie lada trudność. Te jednak robiło mi sie wyjątkowo dobrze. Pewnie zadziałała atmosfera twórczego spotkania.
Powstała ona na bazie papierów z Magicznej Kartki: Wieczór Wigilijny i Poranna Kawa.
Grafika z autem w stylu retro i starym zegarem też pochodzą z tego sklepu.


Dodałam jeszcze mały bukiecik, ramkę i zygzaka. Ramkę potuszowałam na brązowo a zygzaka dodatkowo ozdobiłam złotym pudrem do embossingu ze scrap.com.pl.



Cyferki, również potuszowane i zembossowane pochodzą ze scrap.com.pl.


Jasny papier ozdobiłam stemplem z pismem od SZMEKA odbitym bezbarwnym tuszem i zembossowanym na złoto.



Pracę zgłaszam na  Magiczne wyzwanie - Venus i Mars w Magicznej Kartce.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Śliczna! I faktycznie taka męska... :))
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszło :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z Magiczną Kartką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu widać, że to dla faceta ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z męskimi pracami mam zawsze problem... super Ci wyszla t karteczka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...