O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 2 kwietnia 2014

Zmartwychwstał Pan! (720)




I kolejna prosta kartka na Święta. Tym razem z cudnym digi-stempelkiem od Izy.
Całość na papierach z Magicznej Kartki.

Praca jest liftem kartki Eli17 w ramach Liftowego wyzwania z okazji urodzin na blogu Digi-scrap.


Tak wygląda oryginał.



W wytycznych nie znalazłam zapisu, ze ma to byc kartka urodzinowa. Ale może nie zauważyłam tego. I tak kartka Eli piękna i fajna do zliftowania.


Zamiast buttonu użyłam odbitki pisanki, którą zembossowałam na gorąco pudrem Distress Embossing Powder - Milled Lavender ze sklepu Fifi Rifi. Dodatkowo pokryłam go glossy accentem.
Załapałam się na testowanie tego pudru.
Napiszę o nim osobny post, bo jeszcze kilka sposobów jego użycia chcę przetestować.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Bardzo mi się Twoja kartka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna interpretacja.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wielkanocna kartka :))))
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...