O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 8 maja 2014

Kartka z okazji I Komunii Świętej



Witam z rana i przedstawiam Wam kolejną kartkę z okazji I Komunii Świętej.
Kartka prosta z bukiecikiem i kielichem z hostią.
Dolna część kartki ozdobiłam zawinięntą kalką techniczną, która "przydymiła" wzór papieru.


Na kalce odbiłam stempel i zembossowałam go na gorąco białym pudrem.
Ostatnio coraz częściej embossuję stemple. Pewnie za sprawa posiadanej nagrzewnicy.
Wcześniej puder zdarzało mi się topić nawet w piekarniku.


Kielich zembossowałam na złoto, a hostię pomalowałam perłową mgiełką.
Pomalowałam, bo w buteleczce została mi resztka, a na ściankach jest perłowy osad. Bardzo fajnie zbiera się go miekkim pędzelkiem i maluje tekturki. Przecież szkoda wyrzucić.


Bukiecik ułożyłam z białych kwiatków.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...