O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 19 września 2014

Z różą w ramce



Witam w ten słoneczny piątek.
 Tak mnie wzięło na prosta kartkę w odcieniach różu i fioletu z odrobiną szarości.


Ze ScrapAndMe wykorzystałam papier Two Faces #10 i SweetDream #01. Ten drugi pomazałam fioletową mgiełka w płynie robiąc skośne zacieki na pionowych paskach.



Na środku dodałam szary pasek w delikatne paski.


Kartka składa się z kilku warstw, ale nie jest zbyt przestrzenna, bo tylko górna warstwa jest na kosteczkach 3D. A brzegi są lekko poszarpane i potuszowane.


Kwiatki umieściłam w ażurowej ramce umocowanej na ćwieku. Róży nadałam kolor lekkim tuszowaniem i dodałam jej atłasowe koleżanki w wersji mini.

Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #18 - paski i kwiatki na blogu ScrapAndMe


- Wyzwanie: Ramki na blogu Altair Art




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...