O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 21 stycznia 2015

Na deskach... i kilka zdjęć ze spotkania



Jak już zrobiłam kwiatki, to nie mogłam pozwolić im bezczynnie leżeć. Trzeba też było wypróbować w praktyce wycinanki, które sobie "ukręciłam" na spotkaniu u Kasi.


Kartkę zrobiłam z świetnego papieru w deski welcome on board z Altair Art z dodatkiem kawałka wytłoczonego papieru, koronkowej serwetki i kwiatków. Wszystkie dodatki w kolorze białym.


Kwiatki zrobiłam z białego papieru czerpanego z Namaste. Popsikałam je perłową mgiełką i posypałam odbijającymi światło drobinkami. Kwiaty dzięki tym zabiegom lśnią i się błyszczą różnymi kolorami w zależności od światła.









Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie "drewniane" na blogu Myhi Creativiti


- #25 wyzwanie "Glitter - czyli na błyszcząco" na blogu Namaste


- Wyzwanie #2 - B jak Biały na blogu Kartkowe ABC


I jeszcze kilka zdjęć z ostatniego spotkania scrapowego. Zdjęcia są autorstwa Kasi. Mój aparat leżał w torebce i nie ujrzał światła dziennego.

Tutaj gorąca dyskusja. Marta z Romą ustalają, kiedy będziemy się uczyć robić kwiatki.


Na stole zaczyna już się tworzyć twórczy bałagan.


A jak nie ma miejsca na stole, to trzeba się przenieść na podłogę.


Na podłodze, na dodatek nogą, wycina sie wzory dziurkaczem magnetycznym.


A tutaj powstaje moja kartka z papierów Paper Passion -Walentynka.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

  1. Rewelacyjne spotkanie, a kwiaty... cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka śliczna i...piękne kwiaty!Dziękujemy za udział w wyzwaniu NAMASTE! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka !!!
    No a spotkanie widzę, że było bardzo udane.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka! Śliczne kwiaty na cudnym drewnianym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna, bardzo elegancka kartka :)
    Bardzo dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC :)

      Usuń
  6. Przepiękna kartka. Dziękuje za udział w wyzwaniu w Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka :) Uwielbiam deseczkowe papiery i kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczną karteczkę stworzyłaś!!! Można powiedzieć, że tworzysz i ręcznie i ... nożnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka, układ kwiaty, zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna kartka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna praca i piękne kwiatki:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kwiatki sa przeurocze :) fajna karteczka :) a na spotkaniu jak wesolo :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...