O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 19 lutego 2015

Mapkowa inspiracja dla Altair Art (980)



Wczoraj ruszyło nowe wyzwanie na blogu Altair Art. Mam przyjemność przedstawić swoja interpretację wyzwaniowej mapki jako Gościnna Projektantka.


Na Wyzwanie #4 - Mapka trzeba zrobic pracę według takiej propozycji:


Do wykonania kartki użyłam papieru z Letters from beyond/Lovelorn z kolekcji Falling Stars.


Dodałam trochę słodkości i błyszczeń odpowiednich dla 12-latki.


Całości dopełniły ręcznie robione kwiaty.








Cyferki, napis oraz zygzaki na kartce ozdobiłam brokatem w kleju. Niezbyt dobrze udało mi się to uchwycić na zdjęciach.
Kartkę zgłaszam na Wyzwanie lutowe na blogu Przyda się!



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

  1. Mniam słodka kartka. Gratuluję Goscinnej Projektantki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza :) Nagle nabrałam ochoty na truskawki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...