O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 22 marca 2015

Alleluja z jajkami


Tagi, tagi, tagi. Bardzo fajny element odkryty przeze mnie w tym roku. A to za sprawą arkusza tagów wielkanocnych z Altair Art. Do tego są pięknie dopasowane dodatki z tego arkusza.





Kartkę zgłaszam na Wyzwanie #5: Wielkanoc z tagiem na blogu Altair Art.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Bardzo radosna :) Fajne tagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo jaka fajna, te tagi dodają blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna kartka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...