O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 10 października 2015

Z turkusowym akcentem



Witam i przedstawiam delikatną karteczkę z turkusowym akcentem.
Kartka powstała z paseczków pozostałych mi po papierach Rapakivi.
Dodałam do nich serwetkę, stemplowanego motyla i kilka wyciętych kwiatków.






Pracę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie BINGO #2 na blogu Scrap ścinki - wybrałam pionową linię w środku: motyl, ścinki, napis


- Wyzwanie #20 - T jak turkusowy na blogu Kartkowe ABC


- Wyzwanie Latarni Morskiej - edycja wrzesień 2015. Z serii LM wykorzystałam: stempel motyl, tusz jasnobrązowy, tusz turkusowy i tusz jasnozielony.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Świetny ten turkusowy akcent. Cała karteczka cudna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo delikatna praca.Dziękujemy za udział w wyzwaniu Bingo#2.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka ;) bardzo ładny kontrast. dziękuję za udział w scrap-ścinkowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna! lubię Twoje ścinkowe prace - zawsze są bardzo pomysłowe :) dziękujemy za udział w wyzwaniu scrap-ścinek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wycięte kwiaty. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...