O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 5 grudnia 2015

Zaplątana gwiazda


W tym roku moje kartki świąteczne są bardzo proste.
Ozdobą kolejnej jest gwiazda zrobiona z czerwonej muliny.


Idealnym tłem okazały się zielone deseczki z kolekcji Świąteczne Życzenia z Lemoncraft.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

  1. strasznie mi się podobają takie gwiazdki do powieszenia i muszę przyznać, że nie wpadłabym na to, żeby zrobić taką na kartcę, a prezentuje się fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...