O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 29 stycznia 2016

Biała komunia


Czy to już maj? Jeszcze nie! Ale tak mi się zachciało zrobić kartkę komunijną.
Biały to niby biały. A przecież ma tyle odcieni.


Na kartce wykorzystałam różne papiery, perłową mgiełkę do dodania błysku, zembossowana tekturkę, stempel, kwiatki i wycinanki.








Pracę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #7 - Białe jeszcze bielsze na blogu sklepu Papelia


- Wyzwanie #12 - Cała w bieli na blogu It's just fun!


- Wyzwanie styczniowe - BINGO na blogu Przyda się! - wybrałam pierwsza pionową linię: kwiaty, tekturka, wstążka





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. śliczna karteczka!, tak niedługo i maj....dziękuję za zabawę na blogu It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna :) dziękuję za zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie delikatna praca :)))
    dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii

    OdpowiedzUsuń
  4. kartka ma swój urok :) piękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...