O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 13 stycznia 2016

[DT Altair Art] Dla Babci i Dziadka

Dzisiaj zaczynam nowy trzymiesięczny rozdział i wyzwanie w moim scrapowym życiu. Przez ten czas będę Was inspirowała (a przynajmniej sie postaram) na blogu Altair Art.
Od dłuższego czasu jestem zauroczona papierami tej marki, które kupuję w Skarbnicy Pomysłów.
Na post inspiracyjny zapraszam TUTAJ.


Kartkę dla Babci i Dziadka zrobiłam z papieru Pillars of Creation/Nebula z serii Made of Stars.


Powstała ona do mapki na trwające wciąż na blogu Wyzwanie #14 - Mapka. Jeszcze macie trochę czasu, aby wziąć w nim udział.



Digi-stempelek pochodzi od Digi Asi.


Kwiatki zrobiłam własnoręcznie.



Kartkę zgłaszam na wyzwania:
Wyzwanie #11 - Dzień Babci i Dziadka na blogu It's just fun!


- Wyzwanie #14 - BABCIA I DZIADEK na blogu Cherry Craft




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. Pięknie! Dziękuję za wspólna zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna! dziękuje za zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory, piękna kartka:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu CherryCraft:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna - fajnie te fiolety wyszły :))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...