O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 25 stycznia 2016

Notes czerwono-czarny


Znudziły się Wam już moje kartki wielkanocne? Mam jeszcze kilka do pokazania, a jeszcze troche muszę ich dorobić.

Dzisiaj jednak przedstawiam Wam notes, który zrobiłam całkowicie od podstaw.



Inspiracją stała się tekturka - z jednej strony biała, a z drugiej czarna. Obie strony są jakby lakierowane. Połączenie tej czerni z czerwienią mnie zachwyciło. Lubię takie połączenia.


W środku dla odmiany znalazły się białe kartki w kratkę i gładkie kartki w pastelowych kolorach.




Całość spięłam kółkami i ozdobiłam wstążeczkami dopasowanymi kolorystycznie.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...