O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 21 marca 2016

(25) Wielkanoc 2016



Miałam już Wielkanocnych kartek nie robić, ale...
Oczywiście na ostatnią chwilę przypomniało sie mojemu mężowi, że potrzebuje jeszcze jedną wysłać.


I tak w ekspresowym tempie powstała ta kartka. Wykorzystałam tu papiery marki Altair Art: zielone deski z koronką z bloczka Dreams Come True oraz Sunrise 04 (ze Skarbnicy Pomysłów). Dodałam obrazek ze Zmartwychwstałym Chrystusem, pisankę, troche wyciętych bazi i kwiatki. Całość zwieńczyłam essowym napisem Alleluja.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...