O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 7 marca 2016

Różowa sukienka



Róż, różowy i jeszcze raz różowy. Różne faktury i wzory. Z odrobiną szarości.
Tak powstała kartka z sukienką dla pewnej Bardzo Młodej Kobiety na 3 urodziny.
A różowy to Jej ulubiony kolor.


Lekka koronkowa sukienka unosi się za sprawą motyli, które na niej przysiadły. Nie mogły sie oprzeć koronkowym kwiatom.



Oprócz sukni Młoda Kobieta potrzebuje biżuterji i akcesoriów do włosów. Oczywiście w różowym kolorze.



A ponieważ kartka jest z okazji urodzin, to i kilka kwiatków by sie przydało. Nie inaczej, tylko różowych.





Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie ekspresowe - Kartka dla kobiety w różu na blogu Paper Passion


- Wyzwanie #3 Sukienka na blogu Przydasie Pasjonaty


- Wyzwanie Gościnnej Projektantki "Szary i róż" na blogu Klub Twórczych mam



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

  1. O takiej księżniczkowej sukience marzy na pewno każda mała panienka :) dziękuję za udział w wyzwaniu PaperPassion

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo efektowna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna suknia! Bardzo okazała! Dziękuję za zabawę z Przydasiami Pasjonaty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Suknia idealna na bal dla młodej damy :)
    W imieniu DT Paper Passion dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała suknia!
    Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty, powodzenia!
    Marzena DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalna suknia! Dzięki za udział w wyzwaniu Paper Passion!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Przydasi Pasjonaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super - dzięki za udział w wyzwaniu KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ suknia...piękna.
    Dziękujemy za udział w Wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...