O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 6 czerwca 2016

Safari


Na sobotnim spotkaniu twórczo-towarzyskim w Jastrzębiu powstała bardzo prosta kartka. Agnieszka poprosiła o zrobienie kartki ze zwierzętami. No i jest.


Bazą do kartki jest fantastyczny kolorystycznie papier Pulsar/Andromeda marki Altair Art ze Skarbnicy Pomysłów. Jego kolorystyka przywodzi na myśl piękne rozgwieżdżone niebo.


Centralną część kartki zdobi parada zwierząt wycięta wykrojnikiem marki APScraft. Kontrastowy kolor przywodzi na myśl, przynajmniej ja mam takie skojarzenie, safari o wschodzie lub zachodzie słońca. Patrząc na ta kartkę marzę o wyjeździe do Afryki.


Całość dopełnia napis ozdobiony niesamowitymi neonowymi ćwiekami w kolorze pomarańczowym. Te i inne ćwieki znajdziecie w sklepie APScraft.
Kartkę zgłaszam na Wyzwanie #35 Słoneczny projekt na blogu sklepi I KROPKA.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...