O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 2 lipca 2016

Zakładki trzy - inspiracja dla Scrap-ścinki (1360)



Dzisiaj wraz z marką Altair Art i Skarbnicą Pomysłów zapraszam na Wyzwanie: Bingo #6 na blogu Scrap ścinki.


Do zrobienia moich zakładek wybrałam linię pionową: Motyl/ścinki - stemplowanie - tekturka.


W pracy oczywiście wykorzystałam papiery, a raczej ścinki papierów, Altair Art: Holy Mountains - 01/02-Floor, Cold/Fish Eye, Lava/Stars, Sunrise 02, Ever and always - Rose oraz pasek z motylami.
Uzupełniłam je tekturkami od Mamuny: rozetką, ornamentem, motylkami i Essy-floresy: tekturkowym tłem. Wymogiem było też stemplowania. Wykorzystałam stempel imitujący zygzakowate przeszycia, szkolne stemple z Biedronki i róże marki LM.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...