O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 9 września 2016

Na fioletowo




Dzisiaj przedstawiam Wam kartkę, która powstała z papierów Made of Stars: Cosmic Dust/The Big Bang Echo i Relic Radiation/Event Horizon marki Altair Art dostępnych w Skarbnicy Pomysłów. Piękne fiolety mienią się i przenikają swoimi odcieniami za sprawą tych pięknych papierów.


Górną warstwę papieru wytłoczyłam w delikatny wzór, który uwypukliłam perłową pastą satynową z Essy-floresy. Tą sama pastą potraktowałam tekturkową ramką z Manuny.


Ułożyłam jeszcze mały bukiecik z fioletowo-białych kwiatków i dodałam napis wycięty wykrojnikiem.


Napis podkleiłam wyciętym z ciemniejszego papieru banerkiem M z APScraft. Z tego sklepu wykorzystałam również białe i różowe krople akrylowe.







Kartkę zgłaszam na Wyzwanie #9: Fioletowy na blogu Tworzę w Jednym Kolorze.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Śliczności! Piękne tłoczenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna kompozycja kartki. Życzę powodzenia w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy efekt uzyskałaś Dorotko :) Dziękujemy za zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...