O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 29 września 2016

Trybiki i komputer



Dzisiaj przedstawiam kartkę, która była dla mnie wyzwaniem. Zresztą zrobienie męskiej kartki zawsze jest dla mnie wyzwaniem. Zwłaszcza takiej kartki, w której nie ma kwiatków.


Kolorystycznie wybrałam nasycone bordo i stonowana szarość.


Grafikę dostałam od Judi Judyty, która specjalnie dla mnie usunęła z niej napis.


Napis odbiłam odpowiednim kolorem tuszu i wycięłam wykrojnikiem banerek M od APScraft.



Całość uzupełniłam tekturkowymi trybikami i zębatkami.


Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #9: Meska praca bez kwiatów na blogu Altair Art


- Wyzwanie #11 ze Studio75 - 'Grafika lub stempel' na blogu TDZ




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Ciekawa męska praca :) Dziękujemy za zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny klimat! Prawdziwie męska kartka :)
    Dziękuję za przyłączenie się do zabawy z Towarzystwem Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, męski klimat :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna męska kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Dzięki za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...