O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 17 października 2016

Boże Narodzenie 2016 (9)



Dzisiejsza kartka świąteczna jest w trochę innym klimacie. Zarówno kolorystycznie, jak i w formie. Ale efekt też mi sie podoba.



Napis wycięłam banerkiem M z APScraft. Z tego samego sklepu użyłam też akrylowych kropek.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

  1. Fajne kolory i super tekturka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo efektownie wygląda ta choineczka z tymi naszymi kropelkami :) Pozdrawiam w imieniu APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...