O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 28 października 2016

Muzyczny notes



Ten muzyczny notes powstal na urodziny dla pewnego muzyka. W środku znalazły się kartki z pięcioliniami i w kratkę, aby twórca mógł zapisywać melodie i teksty swoich piosenek.


Notes zgłaszam na Wyzwanie #13 - album / notes w Przydasiach Pasjonaty




Na blogu Craft Passion trwa Wyzwanie na 2 urodziny. Należy wykonać pracę z cyfrą/liczką i wykrojnikami/stemplami ze sklepu. Ja wykorzystałam chorągiewkowy alfabet, a "40" sama rzuca się w oczy.



Na banerku znalazło się Imię i Nazwisko solenizanta. Napisałam je ręcznie perelkami w płynie.
A na blogu Wyzwania Nie-Kartkowe trwa jeszcze Wyzwanie #15 motyw: Pizmo odręczne.



Na notesie znalazły się akrylowe kropki i wycięty baner wykrojnikiem z APScraft.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

  1. Piękne kolory! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za udział w nie-kartkowych wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super praca :) Przy okazji dziękuję za udział w moim małym candy:) wkrótce zapraszam po wyniki :)) życzę powodzenia :) Pozdrawiam. olenka_ja

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w wyzwaniu nie-kartkowym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory! Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny notes :) Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...