O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 16 listopada 2016

Komunijny folder na zdjęcia z kielichem


Jak seria, to seria. Dzisiaj przyszła kolej na folder z księgą i kielichem. Zrobiony jest na bazie Rzeczy z Papieru.


Ozdobiłam go delikatnym papierem Blue Monday/Wild Geese marki Altair Art, który lekko potuszowałam.



Tekturki przyozdobiłam gałązką fasoli i kwiatowym pączkiem zrobionym z foamiranowych margaretek. Nie mogło też zabraknąć napisu umieszczonego w banerze M. Wszystkie wykrojniki pochodzą ze sklepu APScraft.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Fajnie wyszedł kwiatowy pączek :)
    Dziękujemy za udział w zabawie z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzisz, nie próbowałam margaretki na ciepło ;) ładnie wyszła :) APScraft pozdrawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kwiatuszek, aż samemu kusi spróbować!
    Dziękuję za udział w zabawie APScraft - Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalenie mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...